Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h od zaksięgowania wpłaty. W przypadku skorzystania z opcji PayU lub BLIK płatności są księgowane natychmiastowo.

W zależności od wybranej wysyłki przesyłka powinna trafić w Twoje ręce w ciągu 1-3 dni roboczych. Najczęściej jednak przesyłki nadane przez nas do godziny 13:00 zazwyczaj trafiają do odbiorcy następnego dnia roboczego.

Status przesyłki możesz sprawdzić po numerze, który otrzymałeś od nas mailowo w momencie nadania.

Oczywiście! Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. My zajmiemy się resztą : )

Zamówienia złożone do godziny 13:00 wyślemy jeszcze tego samego dnia.

Aktualnie realizujemy wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski.

Reklamacje i zwroty

Aby zgłosić chęć zwrotu towaru skorzystaj z naszego  formularza kontaktowego lub pod numerem telefonu: 600 900 387

Możesz u nas zareklamować/zwrócić wyłącznie sprzęt zakupiony bezpośrednio na stronie webski.pl

Zwrotu towaru bez podania przyczyny możesz dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony bądź wymieniony na nowy i zostanie odesłany na koszt Sklepu na adres Klienta, wskazany w formularzu reklamacyjnym. W momencie, gdy reklamowanego towaru nie będzie można naprawić bądź wymienić na nowy, Sklep zwróci Klientowi pieniądze na konto bankowe, z którego otrzymał wpłatę lub wskazane przez Klienta w formularzu reklamacyjnym.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez Klienta i kierowcę dostarczającego przesyłkę.

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od otrzymania towaru.